dykmässan

Träffa oss på dykmässan

Den 20-21 mars 2021 är det dags för Dykmässan igen, i Göteborg. Sannolikt deltar vi som vanligt. Vi skriver mer här när det närmar sig.

Denna info gällde 2020 – den mässa som blev inställd:
Den gjorde succé förra året när den flyttade till Göteborg från Stockholm och kommer nu tillbaka. Även i år är vi utställare och delar monter med Svensk Dykerihistorisk Förening. Ni hittar oss omväxlande i montern och runtom i mässhallen där vi nätverkar och möter både utställare och besökare.  Håll utkik efter pikétröjor med dykmuseets logga 🙂   I år satsar vi mer på personliga möten och har inte med oss dykhistoriska föremål, men i montern bjuds ändå på sådana, genom SDHF.

Har du ännu inte besökt dykmässan kan vi varmt rekommendera den. Det är Skandinaviens största dykmässa och den bjuder på många seminarier, chans att prova på dykning, fotoutställning, många olika utställare med allt från dykutrustning, dykresor, olika dykcenter och dykkurser, militära dykare på plats, en mängd olika tillverkare och flera dykklubbar m.fl.  Dessutom träffar du många trevliga dykare och det finns ett antal mässerbjudanden och tävlingar.

lysekils dykmuseum logo

Dykmässans hemsida hittar du här

Eriksbergshallen, Eriksberg 22-23 augusti dykmässan affisch 2020

Öppettider: